Tags

, , ,

Sau alternativa la Cum se poarta copilul (1), pe rand, in ordinea utilizarii:

Wrap: prima iubire, de pe vremea colicilor, cand nu se linistea decat in brate. In wrap dormea cel mai bine si impreuna faceam patul, spalam vasele, lucram pe calculator, etc.

Mei tai: upgrade la wrap,  in special pentru plimbari in zile mai calduroase. Se pune mai usor, e mai subtire si are biciclete pe el desi nu se vad in poza🙂

Marsupi Plus: upgrade la Mei tai. Ne place de Marsupi in special pentru ca se pune foarte repede, ariciul fiind de “vina”. Pentru ca nu ma ajuta inaltimea, tot imi ajung bretelele pe jos ca si la Mei tai, dar se poate trai cu asta. Ce e iarasi foarte bine prin comparatie cu Mei tai-ul este ca are baza mai ingusta si nu deranjeaza in cazul bebeilor mai mici si ca centura este mai groasa, asezandu-se mai bine pe talie. Nu ne prea place ca ariciul este destul de zgomotos si se trezeste bebe cand il dai jos, dar cred ca se poate trai si cu asta.

Ne-am plimbat in voie la Street Delivery, iar Raducu a scanat tot – oameni, miscari, gesturi si biciclete, muuuuulte biciclete – pana a obosit si a tras un pui de somn, dupa cum se vede mai jos.

Concluzia la finalul celor 2 saptamani (aproape) de utilizare este ca Marsupi rulzzz si ca, daca nu as fi cumparat deja Mei tai-ul, cu siguranta as fi luat un Marsupi. Dar ne mai gandim, cine stie!?

O alta concluzie este ca ne place sa facem poze din profil dreapta si, desi nu se vede in pozele astea, si wrap-ul, si mei tai-ul, si marsupi sunt fooooarte bune la gust🙂